manon-in-nepal.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Manon

Rikie

Super om met je mee te mogen reizen straks! ?

Siska

Heb je ook nog een plekje voor mij in de koffer over? Vast niet hè? ;-).
Dan reis ik graag op deze manier met je mee. Ik ben nu al benieuwd!!!!

Rikie

Goede reis!!

Jacqueline

Heeel veel plezier, ik ben benieuwd naar de verhalen en de foto's!

ome John en tante Marlies

Manon we wensen je een goede reis en een mooie vakantie! Pas goed op jezelf en geniet ervan!
Groeten vanuit Echt.

Pap e. Mam

Manon afgezet op de luchthaven van Düsseldorf. De grote reis naar Nepal gaat nu beginnen. Veel plezier en kom terug met veel mooie verhalen???

Theo,Diana,Lisa en Anne

Ha Manon, je eerste dagen in Nepal zitten erop. Hopelijk gaat alles naar wens en geniet je volop. Heel veel plezier en geniet!! Groetjes van ons 4!!!!

Bianca en john

Hey lieverd. Leuk om je zo te kunnen volgen. Fijn om toch n beetje samen met jou op reis te zijn?