manon-in-nepal.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Manon

Reacties

Reacties

Rikie

Super om met je mee te mogen reizen straks! ?

Siska

Heb je ook nog een plekje voor mij in de koffer over? Vast niet hè? ;-).
Dan reis ik graag op deze manier met je mee. Ik ben nu al benieuwd!!!!

Rikie

Goede reis!!

Jacqueline

Heeel veel plezier, ik ben benieuwd naar de verhalen en de foto's!

ome John en tante Marlies

Manon we wensen je een goede reis en een mooie vakantie! Pas goed op jezelf en geniet ervan!
Groeten vanuit Echt.

Pap e. Mam

Manon afgezet op de luchthaven van Düsseldorf. De grote reis naar Nepal gaat nu beginnen. Veel plezier en kom terug met veel mooie verhalen???

Theo,Diana,Lisa en Anne

Ha Manon, je eerste dagen in Nepal zitten erop. Hopelijk gaat alles naar wens en geniet je volop. Heel veel plezier en geniet!! Groetjes van ons 4!!!!

Bianca en john

Hey lieverd. Leuk om je zo te kunnen volgen. Fijn om toch n beetje samen met jou op reis te zijn?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!