manon-in-nepal.reismee.nl

Op het vliegveld van Abu Dhabi

Hallo allemaal,

Hier zit ik dan.. Ondertussen ben ik aangekomen op het vliegveld van Abu Dhabi na een lange vlucht vanuit Düsseldorf. Pap en mam hebben me naar de luchthaven gebracht en na het inchecken en het dubbel checken van alle papieren, ben ik door de douane gegaan. Een laatste zwaai achterom en toen is het avontuur echt begonnen. Omdat ik thuis niet had ingecheckt, was mijn plaats in het vliegtuig niet ideaal. Ik zat in het midden tussen twee onbekenden. Terwijl er achteraf gezien nog een aantal beschikbare plaatsen waren aan het gangpad.
In Abu Dhabi heb ik een tussenstop van ruim 8 uur. Niet echt heel fijn, maar het moet maar... Gelukkig heb ik op de terugreis wel een fijne aansluiting. De wifi is prima, dus ik kijk een filmpje. Dan gaat de tijd toch wat sneller. Al snel heb ik contact met het thuisfront en kan ik even vertellen hoe de reis is geweest.
Ik kijk uit naar mijn rondreis in Nepal. Rond de middag heb ik een vlucht van iets meer dan 4 uur naar mijn eindbestemming: Kathmandu. Daar zal ik op zoek gaan naar een simkaartje en een eerste slaapplek in Thamel.

Tot snel!
Liefs, Manon

Reacties

Reacties

Lily Voncken

Een hele goede voortzetting van jouw reis naar Kathmandu.
Heel leuk dat ik je volg, ik ben heel benieuwd. Pap en Mam sterkte :-)

Planny

Hoi Manon
Heel veel plezier. Volgens mij kom je nu ongeveer aan in Nepal. Leuk om je te volgen!!
Gr planny

Rikie

yes en nu hopenlijk goed uitrusten om je reis voort te zetten!

Sanne

Hoi chica! Ik ben blij dat je ondertussen goed bent aangekomen. Ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen. Je bent echt een topper! Geniet, geniet, geniet! Dikke kus van mij En de meisjes

christel

heel veel plezier sjat en geniet er maar lekker van en ik wacht op je volgende blog xx

ome John en tante Marlies

Hoi Manon,hopelijk heb je kunnen uitrusten na de lange reis en nu met frisse energie je avontuur tegemoet!!
Heel veel plezier en geniet van veel mooie en aparte momenten! Veel groeten van ons!!

Conny

Waarschijnlijk heeft Manon voorlopig geen internet en kan dus (jammer genoeg) geen verhalen en foto’s plaatsen. Morgen begint ze aan een tocht die mogelijk 2 weken duurt.
Vandaag ontvingen wij het volgende bericht:
Lange reis wel mooi,hopelijk steeds mooier. We zijn maar met ons 2. Ganu eten +schrijven dan slapen morgen starten we officieel. kijk er naar uit. Tot snel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!